«Vi har lidenskap for klokker og flotte gaver som anerkjenner og verdsetter lojale og dyktige ansatte.»

- Christian Bjerke, daglig leder i Bjerke Image AS

Bjerke Image er først og fremst oppfattet som Norges ledende leverandør av jubileumsur. Ikke så rart da eier Christian Bjerke har levd og åndet for klokker siden han jobbet i farens butikk i 1970 årene. Bjerke Image er i dag mye mer enn klokker, og nye konsepter er på trappene!

Fra venstre: Kristina Bjerke, Christian Bjerke og Nicolai Bjerke 

Når vi ankommer lokalene til Bjerke Image blir vi møtt av en urmaker som er i full sving med å gå over et Herbelin ur. Christian Bjerke bivåner prosessen med et overvåkende blikk. 

- Ettersyn og rens er viktig for en klokkes levetid. Vår filosofi er å tilby like god service som i faghandelen. Dette er en ekstra trygghet for våre kunder og ikke minst jubilantene. Vi ønsker jo at mottageren skal være fornøyd i lang tid, sier Christian.   

 

Lidenskap for klokker gjennom generasjoner

Og det har gjennom årenes løp blitt mange glade jubilanter. En titt i selskapets annaler forteller at Bjerke Image har levert over 100 000 jubileumsklokker til bedrifter over det ganske land. 

- Vi feiret vårt 25 års jubileum for et par år siden, men jeg pleier å si at vi har levert firmagaver i 100 år. Min bestefar Paul Bjerke startet i det små med å selge lommeur til bedriftsledere rundt omkring i Oslo. Han reiste rundt med en koffert med klokker som ble behørig presentert på kontorer og møterom. Denne lidenskapen for klokker har nå fulgt oss gjennom fire generasjoner, ivrer Christian.


Urmaker Christian Bjerke har gjennom flere decennier bygget opp et unikt kontaktnett med Europas ledende klokkeprodusenter. 

- Våre gode forbindelser skal komme våre kunder til gode i form av konkurransedyktige priser. Dessuten skjer det en kontinuerlig utvikling både innen teknikk og design. Denne kunnskapen om hva som rører seg i markedet er viktig for oss som kvalitetsleverandør. 

 

Gaveprogram skal forenkle beslutningsprosessen

Det er en kjent sak at en ansatts lojalitet til arbeidsplassen har sunket med årene. I dag er tre år den gjennomsnittlige fartstiden for en ansatt i en og samme bedrift. Og undersøkelser viser at 1 av 3 ansatte føler seg ikke godt nok verdsatt. Er det mulig å forandre denne trenden?


- Bedriften kan til en viss grad styre/påvirke den ansattes nysgjerrighet, interesse eller lidenskap for jobben. Men å gi belønninger og anerkjennelse er fullt og helt bedriftens ansvar, sier Bjerke som mener gaver er et verktøy som sørger for at en medarbeider føler seg verdsatt. 


- For hvem setter ikke pris på en oppmerksomhet på spesielle dager eller som takk for en god prestasjon? Det er viktig å feire milepælene til de ansatte. Derfor har vi utviklet et gaveprogram for blant andre MENY kjeden. Tilbakemeldingene har vært svært positive blant de som jobber i butikkene. Vi er nå i ferd med å utvikle vårt gaveprogram som forenkler bestillingsprosessen hos våre kunder.  

Christian Bjerke.

 

«Ved at Bjerke Image selger merkevarer og kvalitetsprodukter prioriterer vi personlig service både før, under og etter handelen. Fordelaktige innkjøpsavtaler med nøye utvalgte leverandører skal inspirere våre kunder til gode kjøpsopplevelser og ekstra giverglede." 

Satser på spesialdesign

I et av utstillingsmontrene oppdager vi en spesiell sølvgjenstand med den umiskjennelige Tine logoen diskret plassert.

- Er ikke denne terrinen lekker? Tine Meierier ønsket at vi skulle lage en gave for sine dyktige melkebønder. Prosjektet er et samarbeid mellom oss og Th.Martinsen, landets ledende leverandør av ulike sølvprodukter. Terrinen gis hvert år til de bøndene som produserer mest melk i forhold til antall kyr. Den er en svært ettertraktet påskjønnelse som inspirerer til økt innsats. I tillegg lager vi unike produkter for SAS. Spesialdesign av kvalitetsprodukter blir er satsningsområde for oss i tiden fremover, forteller Christian.

 

Ikke kulepenner og t-skjorter

Hos Bjerke Image er hyllene tomme for kulepenner, reflekser og andre profilprodukter. Vi ser heller ikke termoser eller logopregede t-skjorter og badeballer.

- Vi hverken kan eller ønsker å konkurrere på dusinvarer i store volumer, forteller Christian. Derfor vil du ikke finne store produktkataloger på våre hjemmesider. Det vi er flinke til er å tilby kvalitetsprodukter fra solide leverandører, hyggelig og god service samt et engasjement for at våre kunders ansatte skal få noe de virkelig setter pris på, avslutter Christian Bjerke.

TABLET STARTS HERE

«Vi har lidenskap for klokker og flotte gaver som anerkjenner og verdsetter lojale og dyktige ansatte.»

- Christian Bjerke, daglig leder i Bjerke Image AS

Bjerke Image er først og fremst oppfattet som Norges ledende leverandør av jubileumsur. Ikke så rart da eier Christian Bjerke har levd og åndet for klokker siden han jobbet i farens butikk i 1970 årene. Men Bjerke Image est 1997 er i dag mye mer enn klokker, og nye konsepter er på trappene.

Fra venstre: Kristina Bjerke, Christian Bjerke og Nicolai Bjerke 

Når vi ankommer lokalene til Bjerke Image blir vi møtt av en urmaker som er i full sving med å gå over et Herbelin ur. Christian Bjerke bivåner prosessen med et overvåkende blikk. 

- Ettersyn og rens er viktig for en klokkes levetid. Vår filosofi er å tilby like god service som i faghandelen. Dette er en ekstra trygghet for våre kunder og ikke minst jubilantene. Vi ønsker jo at mottageren skal være fornøyd i lang tid, sier Christian.   

 

Lidenskap for klokker gjennom generasjoner

Og det har gjennom årenes løp blitt mange glade jubilanter. En titt i selskapets annaler forteller at Bjerke Image har levert over 100 000 jubileumsklokker til bedrifter over det ganske land. 

- Vi feiret vårt 25 års jubileum for et par år siden, men jeg pleier å si at vi har levert firmagaver i 100 år. Min bestefar Paul Bjerke startet i det små med å selge lommeur til bedriftsledere rundt omkring i Oslo. Han reiste rundt med en koffert med klokker som ble behørig presentert på kontorer og møterom. Denne lidenskapen for klokker har nå fulgt oss gjennom fire generasjoner, ivrer Christian.


Urmaker Christian Bjerke har gjennom flere decennier bygget opp et unikt kontaktnett med Europas ledende klokkeprodusenter. 

- Våre gode forbindelser skal komme våre kunder til gode i form av konkurransedyktige priser. Dessuten skjer det en kontinuerlig utvikling både innen teknikk og design. Denne kunnskapen om hva som rører seg i markedet er viktig for oss som kvalitetsleverandør. 

 

Gaveprogram skal forenkle beslutningsprosessen

Det er en kjent sak at en ansatts lojalitet til arbeidsplassen har sunket med årene. I dag er tre år den gjennomsnittlige fartstiden for en ansatt i en og samme bedrift. Og undersøkelser viser at 1 av 3 ansatte føler seg ikke godt nok verdsatt. Er det mulig å forandre denne trenden?


- Bedriften kan til en viss grad styre/påvirke den ansattes nysgjerrighet, interesse eller lidenskap for jobben. Men å gi belønninger og anerkjennelse er fullt og helt bedriftens ansvar, sier Bjerke som mener gaver er et verktøy som sørger for at en medarbeider føler seg verdsatt. 


- For hvem setter ikke pris på en oppmerksomhet på spesielle dager eller som takk for en god prestasjon? Det er viktig å feire milepælene til de ansatte. Derfor har vi utviklet et gaveprogram for blant andre MENY kjeden. Tilbakemeldingene har vært svært positive blant de som jobber i butikkene. Vi er nå i ferd med å utvikle vårt gaveprogram som forenkler bestillingsprosessen hos våre kunder.  

Christian Bjerke.

«Ved at Bjerke Image selger merkevarer og kvalitetsprodukter prioriterer vi personlig service både før, under og etter handelen. Fordelaktige innkjøpsavtaler med nøye utvalgte leverandører skal inspirere våre kunder til gode kjøpsopplevelser og ekstra giverglede." 

Satser på spesialdesign

I et av utstillingsmontrene oppdager vi en spesiell sølvgjenstand med den umiskjennelige Tine logoen diskret plassert.

- Er ikke denne terrinen lekker? Tine Meierier ønsket at vi skulle lage en gave for sine dyktige melkebønder. Prosjektet er et samarbeid mellom oss og Th.Martinsen, landets ledende leverandør av ulike sølvprodukter. Terrinen gis hvert år til de bøndene som produserer mest melk i forhold til antall kyr. Den er en svært ettertraktet påskjønnelse som inspirerer til økt innsats. I tillegg lager vi unike produkter for SAS. Spesialdesign av kvalitetsprodukter blir er satsningsområde for oss i tiden fremover, forteller Christian.

 

Ikke kulepenner og t-skjorter

Hos Bjerke Image er hyllene tomme for kulepenner, reflekser og andre profilprodukter. Vi ser heller ikke termoser eller logopregede t-skjorter og badeballer.

- Vi hverken kan eller ønsker å konkurrere på dusinvarer i store volumer, forteller Christian. Derfor vil du ikke finne store produktkataloger på våre hjemmesider. Det vi er flinke til er å tilby kvalitetsprodukter fra solide leverandører, hyggelig og god service samt et engasjement for at våre kunders ansatte skal få noe de virkelig setter pris på, avslutter Christian Bjerke.

MOBIE STARTS HERE

«Vi har lidenskap for klokker og flotte gaver som anerkjenner og verdsetter lojale og dyktige ansatte.»

- Christian Bjerke, daglig leder i Bjerke Image AS

Bjerke Image er først og fremst oppfattet som Norges ledende leverandør av jubileumsur. Ikke så rart da eier Christian Bjerke har levd og åndet for klokker siden han jobbet i farens butikk i 1970 årene. Men Bjerke Image est 1997 er i dag mye mer enn klokker, og nye konsepter er på trappene.

Fra venstre: Kristina Bjerke, Christian Bjerke og Nicolai Bjerke 

Når vi ankommer lokalene til Bjerke Image blir vi møtt av en urmaker som er i full sving med å gå over et Herbelin ur. Christian Bjerke bivåner prosessen med et overvåkende blikk. 

- Ettersyn og rens er viktig for en klokkes levetid. Vår filosofi er å tilby like god service som i faghandelen. Dette er en ekstra trygghet for våre kunder og ikke minst jubilantene. Vi ønsker jo at mottageren skal være fornøyd i lang tid, sier Christian.   

 

Lidenskap for klokker gjennom generasjoner

Og det har gjennom årenes løp blitt mange glade jubilanter. En titt i selskapets annaler forteller at Bjerke Image har levert over 100 000 jubileumsklokker til bedrifter over det ganske land. 

- Vi feiret vårt 25 års jubileum for et par år siden, men jeg pleier å si at vi har levert firmagaver i 100 år. Min bestefar Paul Bjerke startet i det små med å selge lommeur til bedriftsledere rundt omkring i Oslo. Han reiste rundt med en koffert med klokker som ble behørig presentert på kontorer og møterom. Denne lidenskapen for klokker har nå fulgt oss gjennom fire generasjoner, ivrer Christian.


Urmaker Christian Bjerke har gjennom flere decennier bygget opp et unikt kontaktnett med Europas ledende klokkeprodusenter. 

- Våre gode forbindelser skal komme våre kunder til gode i form av konkurransedyktige priser. Dessuten skjer det en kontinuerlig utvikling både innen teknikk og design. Denne kunnskapen om hva som rører seg i markedet er viktig for oss som kvalitetsleverandør. 

 

Gaveprogram skal forenkle beslutningsprosessen

Det er en kjent sak at en ansatts lojalitet til arbeidsplassen har sunket med årene. I dag er tre år den gjennomsnittlige fartstiden for en ansatt i en og samme bedrift. Og undersøkelser viser at 1 av 3 ansatte føler seg ikke godt nok verdsatt. Er det mulig å forandre denne trenden?


- Bedriften kan til en viss grad styre/påvirke den ansattes nysgjerrighet, interesse eller lidenskap for jobben. Men å gi belønninger og anerkjennelse er fullt og helt bedriftens ansvar, sier Bjerke som mener gaver er et verktøy som sørger for at en medarbeider føler seg verdsatt. 


- For hvem setter ikke pris på en oppmerksomhet på spesielle dager eller som takk for en god prestasjon? Det er viktig å feire milepælene til de ansatte. Derfor har vi utviklet et gaveprogram for blant andre MENY kjeden. Tilbakemeldingene har vært svært positive blant de som jobber i butikkene. Vi er nå i ferd med å utvikle vårt gaveprogram som forenkler bestillingsprosessen hos våre kunder.  

Christian Bjerke.

Satser på spesialdesign

I et av utstillingsmontrene oppdager vi en spesiell sølvgjenstand med den umiskjennelige Tine logoen diskret plassert.

- Er ikke denne terrinen lekker? Tine Meierier ønsket at vi skulle lage en gave for sine dyktige melkebønder. Prosjektet er et samarbeid mellom oss og Th.Martinsen, landets ledende leverandør av ulike sølvprodukter. Terrinen gis hvert år til de bøndene som produserer mest melk i forhold til antall kyr. Den er en svært ettertraktet påskjønnelse som inspirerer til økt innsats. I tillegg lager vi unike produkter for SAS. Spesialdesign av kvalitetsprodukter blir er satsningsområde for oss i tiden fremover, forteller Christian.

 

Ikke kulepenner og t-skjorter

Hos Bjerke Image er hyllene tomme for kulepenner, reflekser og andre profilprodukter. Vi ser heller ikke termoser eller logopregede t-skjorter og badeballer.

- Vi hverken kan eller ønsker å konkurrere på dusinvarer i store volumer, forteller Christian. Derfor vil du ikke finne store produktkataloger på våre hjemmesider. Det vi er flinke til er å tilby kvalitetsprodukter fra solide leverandører, hyggelig og god service samt et engasjement for at våre kunders ansatte skal få noe de virkelig setter pris på, avslutter Christian Bjerke.

«Ved at Bjerke Image selger merkevarer og kvalitetsprodukter prioriterer vi personlig service både før, under og etter handelen. Fordelaktige innkjøpsavtaler med nøye utvalgte leverandører skal inspirere våre kunder til gode kjøpsopplevelser og ekstra giverglede." 

Copyright © 2024. All rights reserved.